بک لینک

بک لینک

تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 10:43 | بازدید : 47
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

Image result for بک لینک و سئو

 

باید دارای یک تم طراحی سفارشی باشد تا قانونی به نظر برسد. شما فقط باید مطمئن شوید که سایت هایی که در حال ارائه آنها هستید ، می دانند که معامله واقعی شماست.

 

پیوند دادن به نمایه های اجتماعی شما می تواند در این امر کمک کند.

 

و توجه داشته باشید که اگر سایت شما کاملاً جدید باشد ، نفوذ سایت های قدیمی را نخواهید داشت. بنابراین باید اقناع بیشتری داشته باشید.

 

در آخر ، همه این نکات همان حرف را می زنند: برای ایجاد محتوای درجه یک تلاش خود را بکنید و پاداش خواهید گرفت.

 

ارزش خود را بفروشید

تا اینجا ، خیلی ساده به نظر می رسد ، درست است؟ زیاد نیست ، اما شما باور نمی کنید که چند درخواست دریافت می کنم که با یک یا چند مورد از این معیارها مطابقت ندارد.

 

حتی وقتی واقعاً نمی توانم تشخیص دهم که فقط از طریق زمین خوب است یا نه ، ناامیدکننده تر است.

 

درخواست پیوند شما نیاز به فروش مقاله یا صفحه شما به عنوان یک منبع ارزشمند دارد ، و شما باید مزایای آن را کاملاً شفاف بیان کنید.

 

 

در اینجا زمینی را دریافت کردم که دوست داشتم:

 

 

من می خواهم آن پاراگراف سوم را صفر کنم:

 

 

این به من می گوید دقیقاً چه فوایدی دارد. تلفظ آن برای من بسیار جالب است و من می دانم که بیشتر صاحبان سایت با این نظر موافق هستند.

 

این مزایا در واقع به من کمک خواهند کرد. آنها برند من را برای مخاطبان جدید تبلیغ خواهند کرد ، چیزی که بیشتر سایتها می خواهند.

 

بنابراین چگونه می توانید این مزایا را در زمین خود بیان کنید؟

 

اول ، شما باید مزایای واقعی برای ارائه داشته باشید.

 

مهمترین مزیت ، محتوای مرتبط است. شما باید چیزی داشته باشید که ارزش بیشتری به منبعی که از آن سiringال می کنید اضافه کند.

 

 

داشتن مقاله مرتبط تمام آنچه را که واقعاً به آن نیاز دارید ، است ، اما اگر می توانید مطالب بیشتری ارائه دهید ، این حتی بهتر است.

 

به طور خاص ، اگر مخاطبان مستقر دارید که می توانید برای آنها تبلیغ کنید ، این طلا است. این همان چیزی است که آرزوی هر صاحب سایت است.

 

اطمینان حاصل کنید که زمان کافی را در این مرحله صرف کرده اید.

 

می گویم حدود 75٪ از نبردها سئو چیست برای دریافت پیوند مالک سایت را متقاعد می کند که به آنها سود خواهید رساند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، شانس زیادی برای فرود یک لینک خواهید داشت.

 

زمین های کوتاه تر بهتر است

این ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما کوتاهی بسیار مهم است.

 

من روزانه تقریباً 207 ایمیل دریافت می کنم. من معمولاً همه آنها را می خوانم ، اما نمی توانم به همه آنها پاسخ دهم.

 

این بدان معناست که من نمی توانم مقاله پنج پاراگرافی را بخوانم که درخواست بازگشت لینک دارد.

 

نگاهی بیندازید به اولین زمینی که در این مقاله به اشتراک گذاشتم:

 

مواردی که باید در  ایجاد بک لینک فالو رعایت کنید

1-ایجاد پایه قوی 

باید کلمه کلیدی انتخابی شما سرچ بالایی داشته باشید. در غیر اینصورت با سرچ پایین شانس زیادی برای سئو شدن نخواهید داشت زیرا افراد زیادی کلمه مورد نظر شما را جستجو نمیکنند.

 

2- ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پر بازدید

برای ایجاد بک لینک میتوانید از روش های گوناگونی مانند بلاگ و انجمن و کامنت و دیگر موارد استفاده نمایید. در واقع این سایت ها سایت هایی هستند که بازدید بالایی دارند و میتوانید بک لینک های مناسبی از انها دریافت کنید. 

در مجموع راه های زیر به صورت خلاصه برای دریافت بک لینک فالو استفاده می شوند:

– ایجاد محتوای فوق العاده

– پست مهمان

– قرار دادن لینک های دیگران تا لینک های شما را قرار دهند

برخی از پلتفرم هایی که می توانید از آن ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید:

virgool.io

Tumblr

Mozilla

Photobucket

Somuch

backlinksfa

Backlink

Facebook

Instagram

Twitter

LinkedIn

Snapchat

Goodreads

Reddit

Tumblr

Pinterest

Flickr

Quora

Periscope

3- هوشمندانه کامنت تولید کنید

از آنجایی که ربات های گوگل به هر حرکتی از جانب شما حساس هستند باید بدانید مطالب و نظراتی که منتشر میکنید نباید وارد حیطه اسپم شود. اگر ربات ها احساس کنند مطلب شما تطابقی با سایت و موضوع مورد نظر ندارد آن را حذف خواهد کرد.

برای جلوگیری از این موضوع میتوانید در سایت هایی که هم راستا با محتوا سایت شما هستند فعالیت کنید.

از لینک فالو در این موارد استفاده می کنیم:

– مطالب مرتبط

– محتوای مفید برای بازدید کنندگان

– لینک های داخلی سایت خودتان

و از لینک نو فالو برای موارد زیر :

– مطالب نامرتبط

– لینک های وابسته به سایت

– لینک های اسپانسر

– لینک های تبلیغاتی

– کامنت ها

– لینک های فوتر سایت

 

زمانی که لینک مطالب سایت شما در سایت های دیگر قرار بگیرد گوگل تشخیص خواهد داد که سایت شما و مطالبی که در آن ارائه می دهید از نظر مردم قابل اعتماد و کاربردی است. در نتیجه به عنوان یک سایت و مطلب معتبر آن را در نظر میگیرد. 

 

لینک نوفالو nofollow

گوگل این نوع بک لینک را معرفی کرد تا بک لینک های بی ارزش از بک لینک های با ارزش بالا مشخص شوند.

لینک های نوفالو بر خلاف فالو این پیغام را به ربات های گوگل برای دنبال کردن خود نمیدهند. با اینکه تاثیر زیادی در سئو سایت ندارند اما خیلی بی تاثیر هم نیستند. همچنان با کلیک بر این لینک ها به سایت های دیگر هدایت میشود اما ارزش سئو بالایی ندارند.

 پیدا کردن لینک نوفالو با inspect

برای پیدا کردن کل لینک‌های نوفالو می‌توانید بر روی صفحه مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه view source را انتخاب کنید سپس به کمک ابزار جستجوی مرورگرها و با زدن کلیدهای Ctrl + F عبارت nofollow را تایپ میکنیم تا مرورگر برایمان هم تعداد و هم مکان لینک را نشان دهد.

 

 5 روش بک لینک های نوفالو

1-فیس بوک

فیس بوک هم مانند دیگر شبکه های اجتماعی با قراردادن لینک سایتتان در آن به شما بک لینک نوفالو میدهد. با تقسیم بک لینک‌ها به دو دسته فالو و نوفالو، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، توئیتر، لینکدین، گوگل پلاس و… همه بک لینک‌های خود را به صورت نوفالو تغییر دادند تا ارزش سایتشان بالا برود.

 

2-کامنت سایت

اغلب سایت هایی که شرایط کامنت گذاری را فراهم کرده اند به شما لینک نوفالو میدهند. در گذشته با قراردادن کامنت میتوانستید به راحتی بک لینک های ارزشمندی دریافت کنید اما امروزه دیگر چنین چیزی نیست.

3-فروم

در بعضی فروم های ایرانی میتوانید با نظر دادن و انتشار پست بک لینک فالو دریافت کنید اما در سایر فروم ها دیگر این اجاره به شما داده نمیشود و بک لینک ها نوفالو خواهد بود.

4-بلاگفا

بلاگفا ، یک سرویس قدرتمند و قدیم وبلاگ نویسی است که طرفداران زیادی دارد. مکن است با قراردادن لینک در محتوای بلاگ بک لینک فالو دریافت نکنید اما با قراردادن لینک در قسمت پیوندها شانس برای داشتن بک لینک فالو داشته باشید.

5-آپارات

با ثبت نام در این سایت و ایجاد یک حساب کاربری میتوانیدذ ویدیو های خود را در آن قرار دهید. اما نهایتا در این کانال ، شما خواهید توانست که یک بک لینک نوفالو به سوی سایت خود بگیرید. البته این کار آپارات، کاری فکر شده و درست است چرا که باعث می شود که کسانی که محتوای ویدیویی مفیدی ندارند ، شروع به ساخت کانال های اسپم برای درج لینک نکنند

 

آیا غیراز بک لینک فالو و نوفالو بک لینک دیگری هم داریم ؟

بله ، امروزه برای rel نسبت های مختلفی تعریف کرده اند که خزنده ها یا روبات های گوگل ، آن ها را به خوبی می شناسند نک‌‌های متنوع و درست به گوگل و کاربران این امکان را می‌‌دهد که در بین صفحات سایت شما در حرکت باشند و بدیهی است که هر چه این چرخش مداوم‌‌تر باشد، کسب امتیاز از جانب گوگل برای شما بیشتر خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید :  چگونه رتبه سایت را تنها با استفاده از لینک سازی داخلی بالا ببریم؟

 

ساختار و اجزای تشکیل دهنده یک لینک

آیا تا به حال به ساختار لینک توجه کردیده‌‌اید؟ آیا می‌‌دانید یک لینک از چه اجزایی تشکیل شده است؟ با هم اجزای تشکیل‌‌دهنده لینک‌‌ها را بررسی می‌‌کنیم.

تگ شروع لینک: تگ شروع لینک که به اسم anchor tag شناخته شده است و با حرف a نشان داده می شود. با این کاراکتر به گوگل اعلام می‌‌شود که در ادامه لینکی وجود دارد.

آدرس یا مقصد لینک: در این قسمت کلمه href را می‌‌بینید. منظور  hyperlink referral است. متنی داخل علامت نقل قول که به آدرس سایتی که به آن لینک داده شده اشاره دارد. این آدرس می‌‌تواند آدرس یک تصویر یا فایلی برای دانلود باشد و الزامی بر این نیست که حتما URL سایت خاصی باشد. در بعضی از مواقع چیزی بیشتر از یک URL می‌‌بینید. کاراکتر # در ابتدای آدرس، که به یک لینک داخلی اشاره دارد و  شما را به قسمت دیگری از صفحه‌‌ای که در آن قرار دارید، هدایت می‌‌کند.

انکر تکست یا متن قابل نمایش: در اصل این قسمت همان متنی که کاربران می‌‌بینند و در صورت تمایل روی آن کلیک می‌‌کنند. در این قسمت معمولا از فرمت خاصی استفاده می‌‌شود که تمایز آن با بقیه متن قابل مشاهده باشد. این متن‌‌ها معمولا با رنگ آبی یا زیر خط نشان داده می‌‌شوند.

تگ پایان لینک: این قسمت شامل کدها یا کاراکترهایی است که به موتورهای جستجو اعلام می‌‌کنند لینک به پایان رسیده است.

روش های لینک سازی

همان طور که گفتیم، لینک‌ ‌سازی یکی از مباحث مهم در زمینه سئو است. نوع و تعداد لینک‌‌هایی که در مقاله یا صفحه مورد نظر استفاده می‌‌کنید، نیز مهم هستند. تعداد لینک‌‌ها بین ۲ تا ۵ عدد است.

مهم‌‌تر از تعداد لینک، صفحاتی است که به آن‌‌ها لینک داده می‌‌شود. گوگل به موضوعات و محتوای مقالاتی که به آن‌‌ها لینک داده شده هم اهمیت می‌‌دهد. این لینک‌‌ها می‌‌توانند نقش مهمی در بهبود رتبه سایت داشته باشند.

 

سوال اینجاست که چگونه می‌‌توانیم به گوگل اعلام کنیم که این مقالات را در زمان امتیازدهی مورد بررسی قرار دهد یا نه؟ جواب این است که باید نوع لینک را مشخص کنید.

 

بیشتر بخوانید :  Link Bait چیست و چگونه ساخته می‌شود؟

 

لینک نوفالو ( Nofollow ) چیست؟

هدف استفاده بک لینک چیست از لینک nofollow این است که به گوگل اطلاع دهیم که در تصمیم‌‌گیری خود،  این لینک را درنظر نگیرد یا در زبان ساده‌‌تر اینکه تصمیم‌‌گیری در مورد لینک‌‌های نوفالو برعهده خود گوگل است  و شما در مورد آن‌‌ها نظری نمی‌‌دهید.

معمولا استفاده از این لینک زمانی اتفاق می‌‌افتد که نسبت به درستی مطالب سایت یا صفحه مورد نظر اطمینان کامل ندارید. از دیگر مواردی که می‌‌توانید از لینک نو فالو استفاده کنید در امر تبلیغات است. مثلا یک بنر تبلیغاتی در صفحه یک وب سایت اجاره کرده‌‌اید که به سایت شما لینک داده شود. گوگل برای اینکه این بنر تبلیغاتی در رتبه‌‌بندی سایت تبلیغ شده تاثیری نداشته باشد، از شما می‌‌خواهد لینک مربوط به این بنر را nofollow کنید.

لینک دو فالو ( Dofollow ) چیست؟

لینک های dofollow  توصیف‌‌کننده لینک‌‌هایی هستند که می‌‌خواهید از جانب گوگل مورد بررسی قرار گیرند و در زمان رنکنیگ محاسبه شوند. لینک‌‌های دو فالو مشخصه خاصی ندارند و در حالت پیش فرض تمام لینک های موجود در مقالات و صفحات ، لینک dofollow هستند.

مسلما هر چه تعداد لینک‌‌های دریافتی (بک لینک‌‌ها) ، از نوع لینک‌‌های dofollow ، در سایت شما بیشتر باشد امتیاز سایت‌‌تان بیشتر خواهد شد.

البته در موارد خاصی این لینک‌‌ها می‌‌توانند باعث کاهش امتیاز وب سایت نیز بشوند. از نظر گوگل دریافت لینک‌‌های بیش از حد، حکم spam  دارد زیرا این که سایت یا برندی از نظر همگان مورد تائید باشد، امکان پذیر نیست.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش