بازار مشخص - 2

بهینه سازی برای سرویس

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 14:56 | بازدید : 92
نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

Web Designing - HaivisoftSoftwareServices

 

هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم ، همان کار را می کنم: تلفنم را می گیرم تا در دریایی از ایمیل ها گشت بزنم.

 

در گذشته ، من با نور سفید کور کننده جیمیل مورد استقبال قرار گرفتم و اگرچه به من کمک کرد از خواب بیدار شوم ، لزوماً چشمانم از من تشکر نمی کردند. سپس ، یک روز ، همه اینها تغییر کرد. من متوجه شدم که "حالت تاریک" موجود در برنامه Gmail است و ناگهان چشمهایم آرام می شوند.

 

دیگر نیازی به سازگاری با روشنایی شدید برنامه سئو چیست  تا صبح زود نبود و من سریعتر از گذشته ایمیل هایم را مرور می کردم. با این حال ، در همان زمان ، به سرعت متوجه شدم که حالت تاریک برخی از مشکلات تجربه کاربر منحصر به فرد را ارائه کرده است - مواردی که توسط فرستندگان بهینه نشده است.

 

گویی که بهینه سازی برای سرویس گیرنده های ایمیل مختلف از قبل چالشی ایجاد نکرده است. حالا ، ما باید برای حالت تاریک حل کنیم!

 

قبل از اینکه به تأثیر کلی تاریک روی ایمیل هایمان بپردازم ، بیایید یک قدم به عقب برگردیم ، و در مورد اینکه دقیقاً چیست صحبت کنیم.

 

حالت تاریک چیست؟

به طور خلاصه ، حالت تاریک طرح رنگ رابط های کاربر را از نور به تاریکی معکوس می کند ، و به طرز عجیبی ، حالت تاریک در واقع چند دهه قبل از حالت نور است.

 

برخی از قدیمی ترین رایانه های خانگی ، مانیتورهای مونوکروم CRT (لوله اشعه کاتدی) ، متن سبز را روی صفحه سیاه نشان می دهند.

 

ماشین های پردازشگر کلمه یا رایانه هایی که به عنوان ویرایشگر متن اختصاص داده می شوند ، برای تایپ متن سفید روی پس زمینه سیاه نیز مجاز هستند.

 

crt-monitor

 

تا دهه 80 بود که شرکتهایی مانند زیراکس و CPT Corporation (که در اواسط دهه 1990 فعالیت خود را متوقف کردند) کامپیوترهای واژه ای ساختند که دارای صفحه سفید با متن سیاه بودند تا ظاهر جوهر روی کاغذ را تکرار کنند.

 

اما ظهور حالت تاریک امروز هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

اندی کلارک ، بنیانگذار استودیوی طراحی وب Stuff & Nonsense معتقد است که منشأ آن افرادی است که اغلب در مراکز کنترل کار می کنند. "از آنجا که آنها به مانیتورهای بسیار بزرگ نگاه می کنند ، یک رابط روشن بسیار سفید اساساً سقف را روشن می کند."

 

اما بسیاری اتفاق نظر دارند که احتمالاً ریشه های آن در کدگذاری یافت شده است. کلارک می گوید: "توسعه دهندگان فنی از مدهای تاریک در ویرایشگر کد خود استفاده کرده اند.

 

بیشتر ویرایشگران محبوب کد ، مانند کد ویژوال استودیو ، همه حالت تاریک یا تم را ارائه می دهند. من به عنوان یک توسعه دهنده که از ویرایشگر کد Sublime استفاده می کنم ، همیشه از حالت تاریک برای خوانایی و کاهش خستگی چشم استفاده کرده ام.

 

پیش نمایش عالی

 

"شمارش شده است که بیش از 70٪ مهندسان نرم افزار در یک محیط توسعه تم تاریک کدگذاری می کنند." من در بخش بعدی بررسی می کنم که چرا چنین است ، اما صرف نظر از آنچه این روند را ایجاد کرده است ، این یک روند محبوب است.

 

جدا از جیمیل ، فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، جیمیل و اپل iOS همگی حالت تاریک را در 12 ماه گذشته معرفی کرده اند و هیچ نشانه ای از کند شدن آن وجود ندارد.

 

مزایای حالت تاریک چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، نور سفید روشن و آبی اغلب می تواند در خستگی چشم نقش داشته باشد ، که می تواند با سردرد و ناراحتی های دیگر در کاربران همراه باشد. حالت تاریک می تواند به کاهش این امر کمک کند ، به ویژه هنگامی که به دستگاه خود در شرایط روشنایی تاریک تر (زمان شب ، اتاق های کم نور) نگاه می کنید.

 

برخی همچنین می دانند که حالت تاریک خوانایی را بهبود می بخشد ، به همین دلیل بسیاری از ابزارها مانند Slack ، Facebook Messenger ، Adobe Suite آن را به کار گرفته اند.

 

حالت تاریک همچنین باعث کاهش روشنایی صفحه می شود که می تواند به شما در صرفه جویی در دوام باتری کمک کند ، خصوصاً اگر بیشتر از حالت نور از آن استفاده می کنید.

 

سرانجام ، برخی از افراد به طور کلی حالت تاریک را ترجیح می دهند ، خواه به دلایل بالا باشد ، یا به دلیل اینکه پالت سبک آنها بیشتر است.

 

حالت تاریک چگونه بر الگوهای ایمیل تأثیر می گذارد (و نحوه بهینه سازی آن)

از نظر ایمیل ، اکثر برنامه های ایمیل معمولاً با زمینه سفید و متن خاکستری تیره / سیاه و سفید مضمون می شوند.

 

وقتی حالت تاریک روشن است ، برنامه مواردی از پس زمینه یا سبک های bgcolor را در کد ایمیل بررسی می کند و آنها را به خاکستری تیره تغییر می دهد. رنگ قلم نیز هدف قرار گرفته و از یک رنگ شش ضلعی تیره به سفید تغییر یافته است.

 

نامه الکترونیکی - نور حالت - پست الکترونیکی - حالت تاریک

 

حالت تاریک هنوز نسبتاً جدید است و در همه سرویس گیرندگان ایمیل پشتیبانی نمی شود و احتمالاً برای مدت طولانی هرگز پشتیبانی نخواهد شد یا نخواهد بود.

 

این به این دلیل است که حفظ موتورهای رندر مورد استفاده برای تجزیه ایمیل ها کاری بسیار عظیم است. از طرف دیگر ، بعضی از شرکت ها فقط معتقد نیستند که در صورت خراب نشدن چیزی لازم نیست موتورهای رندر خود را به روز کنند.

 

در حال حاضر ، حالت تاریک فقط برای Gmail در Android 10 - 13 و iOS 13+ در دسترس است ، اگرچه بسیاری از دستگاه ها اکنون گزینه های داخلی برای فعال کردن حالت تاریک را در تلفن شما دارند ، که نه تنها رابط رنگی تلفن بلکه مرورگرها و سایر موارد را تغییر می دهد برنامه های کاربردی نیز هست.

ترس - استراتژی تبلیغاتی

تاریخ : شنبه 05 مهر 1399 زمان : 9:41 | بازدید : 92
نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

من از اعتراف به اینکه هنوز هم غذای شاد (Happy meal) مک‌دونالد (مک‌دونالدِ ویژه‌ی کودکان) را حتی در اواخر دهه‌ی دوم زندگی‌ام دوست دارم، احساس خجالت نمی‌کنم. حقیقت این است که استراتژی تبلیغاتی مک‌دونالد برای این محصول، من را در هر سنی به خود جذب می‌کند، مخصوصا مواقعی که تبلیغ یا بیلبوردی را می‌بینم که آن همبرگرهای آب‌دار و سیب‌زمینی‌های سرخ کرده‌ و تُردِ دوران کودکی‌ام را تبلیغ می‌کند. به راستی استراتژی تبلیغاتی پشت این بیلبوردها چیست؟

 

حتما بخوانید: جذاب‌ترین و بهترین شعارهای تبلیغاتی دنیا کدام‌ها هستند؟

 

شکی نیست که بسیاری از ما طعمه‌ی (با خوشحالی) استراتژی‌های تبلیغاتی یک شرکت یا کسب‌و‌کار شده‌ایم که این استراتژی‌ها ما را به به خرید کالا یا خدمات آنها وادار کرده‌اند. استراتژی‌های تبلیغاتی، ابزارها و کمپین‌هایی هستند که موفقیت یا شکستِ عملیات فروش یک کسب‌وکار را رقم می‌زنند.

 

برترین روش‌های تبلیغاتی

هنگامی که یک شرکت قادر به بررسی نیازهای احساسی مخاطبان خود باشد، وعده می‌دهد که محصولش می‌تواند هدف خاصی را برآورده کند یا عملکرد خاصی را انجام دهد. این عملکرد و یا هدف می‌تواند نیاز عاطفی فرد را در زمینه‌های زیر پاسخ بگوید:

 

احساس تعلق به یک گروه خاص یا احساس پذیرفته شدن.

احساس امنیت.

احساس جذاب بودن.

مورد پذیرش خود بودن.

بسیاری از تبلیغ کنندگان محصولات خود را در رابطه با چیزهایی تبلیغ می‌کنند که مردم از زندگی خود می‌خواهند؛ مواردی مانند تجمل، ثروت، شهرت، زیبایی، خانواده، یا عشق. آنها اطمینان می‌دهند که با استفاده از محصو‌ل‌شان، قادر خواهید بود به این خواسته‌هایتان برسید. اجازه دهید نگاهی داشته باشیم به برخی از محبوب‌ترین و موثر‌ترین استراتژی‌های تبلیغاتی‌ای که خودتان هم شاید آنها را دیده باشید.

 

ترس

 

ترس یک روش بسیار رایج برای اقناع بسیاری از مردم است. گاهی اوقات شرکت‌ها می‌گویند اگر محصول یا خدمات‌شان را نخرید، ممکن است اتفاقات خیلی بدی برای‌تان رخ دهد. شرکت‌ها می‌دانند که مردم از این چیزها هراس دارند:

 

جذاب نبودن، پذیرفته نشدن، مسخره شدن یا احساس نا‌امنی.

محصولات زیادی وعده می‌دهند که شما را از شر چیزهایی مثل بوی بدن، چربی‌ها یا موهای زائد خلاص می‌کنند. اینها می‌تواند به فرد کمک کند احساس جذاب‌تر بودن و پذیرفته شدن داشته باشد.

 

خانواده‌ی ایده‌آل

خانواده‌ی ایده آل - استراتژی تبلیغاتی

 

به طور کلی، خانواده‌ای که در آگهی‌های بازرگانی یا در تابلوهای تبلیغاتی می‌بینید، از افراد جذابی تشکیل شده‌اند که به نظر می‌رسد کاملا با یکدیگر همراه هستند. این یک استراتژی تبلیغاتی محبوب برای نشان دادن خانواده‌ای ایده‌آل است، به این امید که مردم باور کنند یک محصول و یا خدمت خاص برای آنها به همان صورت یک خانواده‌ی ایده‌آل را به وجود می‌آورد.

 

فاکتور «باحال بودن»

همه‌ی ما می‌خواهیم جذاب یا به قول معروف «باحال» به نظر برسیم و متخصصان دنیای تبلیغات هم به خوبی از این میل ما آگاهند. به همین دلیل شرکت‌ها سعی دارند شما را متقاعد کنند که اگر از محصول‌شان استفاده نکنید، مزیت‌ها و خصوصیات «باحال بودنِ» خود را از دست می‌دهید یا اینکه دیگر «فاکتور زیبایی» را نخواهید داشت.

منبع:

https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

برندسازی شخصی

تاریخ : شنبه 05 مهر 1399 زمان : 9:40 | بازدید : 99
نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

بازاریابی شبکه‌ی اجتماعی ارگانیک، به تمامی سهم خود در جذب مخاطب دست یافته‌است، ولی با این حال به عنوان یکی از موثرترین استراتژی‌‌ها برای جذب مخاطب جدید باقی مانده است. شما از طریق رسانه‌های اجتماعی این قدرت را دارید که تقریبا با هر کسی در جهان تعامل داشته باشید و به تدریج مخاطبان وفاداری را جمع‌آوری کنید (البته به این شرط که به طور مداوم، بینش و محتوای ارزشمندی را فراهم می‌کنید).

 

محتوای درون سایت و خارج از سایت را به شبکه‌ی اجتماعی پیوند بزنید، چرا که دنبال کنندگان دلایل بیشتری برای باقی ماندن در کنار شما خواهند داشت. رسانه‌ی اجتماعی به تنهایی، می‌تواند جریان ثابتی از ترافیک را به سایت شما هدایت کند و نام تجاری شما را بسازد، اما قدرت واقعی آن، تقویت اثرات دیگر استراتژی‌های بازاریابی ربایشی است. با توجه به بررسی یاد شده در اوایل مطلب، ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان (بالاترین درصد در بین 10 استراتژی بازاریابی موجود در این نظرسنجی) اعتقاد داشتند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در پنج سال آینده حتی موثرتر خواهد بود.

 

۵. بازاریابی از طریق افراد تاثیر‌‌ گذار

 

مفهوم بازاریابی از طریق «افراد تاثیر‌گذار» نسبتا ساده است، اما انجام آن در عمل کمی سخت‌تر است. ایده‌ی این استراتژی هدف قرار دادن «افراد تاثیر‌گذار» در صنعت شما است. این افراد رهبران فکری و تاثیرگذاری می‌باشند که شهرت بالایی داشته و دارای بزرگترین بخش از مخاطبان در محل زندگی شما می‌باشند. از طریق همکاری با این افراد تاثیرگذار روی پروژه‌های محتوای مشترک و یا حتی فقط تبادلات بی ضرر در رسانه‌ی اجتماعی (اغلب برای سود متقابل)، شما مخاطبان یکدیگر را تحت تاثیر قرار می‌دهید، و شهرت بهتری کسب می‌کنید.

سخت ترین قسمت، شناسایی افراد تاثیرگذار (که به احتمال زیاد به نام تجاری شما نفع می‌رسانند) و متقاعد کردن آنها برای پیوستن به کمپین تبلیغاتی شماست. به نظر می‌رسد بازاریابی از طریق افراد تاثیر‌گذار پیشرفته‌ترین استراتژی در این لیست باشد، که شاهد آن بالاترین درصد بازاریابانی است (38 درصد) که با این جمله در بررسی انجام شده موافق بوده‌اند : «در حال حاضر از این استراتژی استفاده نمی‌کنم، اما برای استفاده از آن در آینده برنامه‌ریزی می‌کنم.»

 

۶. خبرنامه‌ی ایمیلی

تردید داشتم که خبرنامه‌ی ایمیلی را در این لیست وارد کنم یا نه، چراکه بازاریابی ایمیلی به طور کلی ممکن است یک استراتژی برون‌گرا باشد. با این وجود، خبرنامه‌ی ایمیلی معمولا حول ارائه‌ی محتوا به مشترکین می‌چرخد و وفاداری و نگه داشتن آنها را افزایش می‌دهد، در حالی‌که به طور همزمان جریان ترافیک مکرر را به سایت شما تثبیت می‌کند.

 

از آنجا که مطالب شما مفهوم ارزشمندی را به خوانندگان و مشترکان ارائه می‌دهد، و از آن تنها به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده نمی‌کنید، می‌تواند به عنوان شکلی از بازاریابی درون‌گرا در نظر گرفته شود. علاوه بر این ، بازاریابی ایمیلی ممکن است به آسانی قابل دستیابی باشد: در بررسی انجام شده، بازاریابی ایمیلی از نظر سادگی اجرا، به عنوان دومین تاکتیک گزارش شده است، اما پنجمین بازده‌ی سرمایه‌ی بالا را در بین ده استراتژی موجود ارا‌ئه می‌دهد.

 

۷. برند‌سازی شخصی

 

در نهایت، برند‌‌‌سازی شخصی را می‌توان تقریبا در ترکیب با هر یک از استراتژی‌های بالا استفاده کرد. به عنوان مثال، می‌توانید از برخی اعضای سطح بالای تیم‌تان بخواهید محتوای سایت بیشتری ارسال کنند و بخش اعظم مطالب منتشر شده توسط نویسنده‌ی مهمان را به خود اختصاص دهند، و یا حتی به همکارانی برای تامین مطالب لازم برای استراتژی محتوای خارج از سایت تبدیل شوند.

 

البته، خواسته‌ی شما نشر آن محتوا در رسانه‌ی اجتماعی خواهد بود. می‌توانید جذبه‌ی شخصی بیشتری در کمپین بازاریابی افراد تاثیر گذار خود ایجاد کنید. با گره زدن برند شرکت خود به تعدادی از برندهای شخصی، شرکت خود را در دسترس‌تر، انسانی و قابل اعتمادتر می‌کنید. این‌ها همان سه عاملی هستند که مصرف‌کنندگان این روزها سخت‌تر به دست می‌آورند.

 

این استراتژی‌ها، نه به خاطر چگونگی کارکرد هریک از آنها، بلکه به خاطر چگونگی کار کردن ترکیبی‌شان، جادویی هستند. تمام این استراتژی‌ها قدرت ارتقاء یکدیگر را داشته و مکمل هم هستند، و اگر از همگی آنها استفاده کنید، بازدهی کل چندین برابر می‌شود. منابع خود را برای تسخیر این تاکتیک‌ها متمرکز کنید، رویکرد خود را در طول راه تنظیم و اصلاح کنید، هیچ چیز قادر به متوقف کردن حرکت بازاریابی استارتاپ‌تان نخواهد شد.

 

منبع:

https://www.chetor.com/6205-%db%b7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be/

متمایز باشید

تاریخ : شنبه 05 مهر 1399 زمان : 9:39 | بازدید : 188
نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

اگر فکر می‌کنید با فروش به دوست و آشنا درآمدتان در طول زمان روند فعلی را طی خواهد کرد، پیشنهاد می‌کنم یک بار دیگر به این مسئله فکر کنید. بر حسب اینکه چه کسب‌و‌کاری را قرار است راه بیاندازید، به جریان ثابتی از ورود مشتریان جدید نیاز دارید و این ‌یعنی باید بفهمید از کجا می‌توانید این مشتریان تازه را پیدا کنید. با کمی‌ فکر و جستجو می‌توانید فواید برنامه‌ی کسب‌و‌کاری را که حول پاسخ به سوالات زیر می‌چرخد دِرو کنید:

 

آیا قصد دارید برای دیده شدن بر ارجاعات مشتریان خود به دیگران تکیه کنید‌ یا قصد اجرای یک کمپین کامل بازاریابی را در سر می‌پرورید؟ جمعیت ناحیه‌ی مرتبط با کسب‌و‌کار شما چقدر است؟ آیا این میزان جمعیت می‌تواند برای رشد کسب‌و‌کارتان شما را حمایت کند؟ اگر نه، برای دنبال کردن اهداف رشد خود به کجاها سر خواهید زد؟ آیا ممکن است‌ ایده‌های کسب‌و‌کار شما تنها برای آینده‌ای‌ نزدیک خوب باشند و در گذر زمانی مثلا ۳ ساله، سوخت شوند؟

 

۵. خودتان را چطور متمایز می‌کنید؟

 

قصد دارید به کمک چه استراتژی‌ای‌ رقابت کنید؟ رقابت بر سر کاهش هزینه‌ها‌ یا رقابت بر سر ارزش بالاتر محصول‌تان؟ شاید هم‌ به ترکیبی از این دو فکر می‌کنید. حتی اگر یگانه کسب‌و‌کار موجود در زمینه‌ی محصول و خدمات فعلی‌تان بودید، خیلی طول نمی‌کشید که سروکله‌ی رقیبی پیدا می‌شد. در‌ یک اقتصاد آزاد، از‌ یک ‌ایده‌ی خوب به سرعت کپی‌برداری می‌شود و این‌ یعنی در بازار و برای اولین ارائه‌دهنده بودن همیشه رقابت وجود دارد. در هنگام رقابت باید بدانید که چه چیز شما را متمایز می‌سازد و این تمایز چگونه به مشتریان شما ربط پیدا می‌کند. آیا فکر کرده‌اید که چطور قیمت‌گذاری‌تان را رقابتی‌تر از فردی کنید که بعد از شما به سراغ این کسب‌و‌کار خواهد آمد؟ آیا ارزش بالاتری را به مشتریان عرضه می‌کنید؟ یا اینکه از هر دو مورد قبل برای به دست آوردن نتیجه‌ای‌ بهتر بهره می‌برید؟ بر اساس کالای خاص شما، بازار هدفی برای هر‌ یک از انتخاب‌های بالا وجود خواهد داشت؛ این کار شماست که بازار خودتان را بشناسید و بفهمید چطور باید جای خود را در آن بیابید.

جای تعجب ندارد که چرا در طی چند سال گذشته، بازاریابی ربایشی (درون‌گرا) به طور فزاینده‌ای در جهان بازاریابی و تبلیغات، به محبوبیت دست یافته است. در حالی‌که کمپین‌های تبلیغاتی برون‌گرای سنتی، تلاش می‌کنند تا مخاطبان نا‌آشنا را با پیام‌های فروش متقاعد کنند، کمپین‌های ربایشی بر ارزشی تمرکز می‌کنند که می‌توانند برای استفاده‌کنندگان فراهم کنند. و باعث می‌شود که در هنگام نیاز، استفاده‌کنندگان به طور طبیعی جذب آن کسب و کار شوند.

به طور کلی، استراتژی‌های بازاریابی ربایشی ارزان‌تر هستند، مزیت‌های بیشتری دارند، و در دراز مدت نرخ بالاتری از بازگشت را ایجاد می‌کنند.

 

 

بنابراین، اگر این مزایا، شما را نیز تحت تاثیر قرار داده است، به محبوب‌ترین استراتژی‌های ربایشی که در ادامه آمده است، توجه کنید. در حال حاضر، این استراتژی‌ها برای هر استارتاپ جدیدی ضروری هستند:

 

۱. بازاریابی محتوایی در سایت

بازاریابی محتوایی در سایت، از چند طریق می‌تواند مفید باشد. محتوای جدید، نه تنها خوانندگان جدیدی را به سایت شما هدایت می‌کند، بلکه خوانندگان و مشتریان فعلی را با نام تجاری شما درگیر نگه می دارد، و حداکثر مشتری را برای شما حفظ می‌کند. شما باید محتوایی بسیار دقیق، اصیل و ارزشمند ارائه دهید، که همیشه آسان و سر‌ راست نیست؛ اما، با ارائه‌ی محتوایی با کیفیت بالا با جریانی ثابت، شما مزایای بسیار زیاد آن را خواهید دید.

همچنین بازاریابی محتوایی سوخت رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های ایمیلی شما را فراهم کرده و رتبه‌ی جستجوی شما را افزایش می‌دهد (بیش از پیش). در بررسی‌های اخیری که انجام داده‌ام، از ۳۵۷ بازاریاب، ۹۳ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که برای افزایش و یا حفظ بودجه‌ی فعلیِ بازاریابی محتوایی در سایت‌های خود برنامه‌ریزی کرده‌اند. که نشان می‌دهد قدرت محتوای سایت تا چه حد قابل ستایش است. اگر می‌خواهید محتوای باکیفیت تولید کنید، این ۷ روش حتما به شما کمک خواهند کرد.

 

۲. بازاریابی محتوایی خارج از سایت

شیوه‌ی عملکرد کمپین بازاریابی محتوایی خارج از سایت، مشابه خواهد بود، به طوریکه محتوایی با نوشتار خوب، هدفمند و مطالب ارزشمند را فراهم می‌کنید، اما به جای انتشار در سایت خود، آن را در سایت دیگری منتشر می‌کنید (امیدوارم، که در رسانه‌های بزرگ منتشر کنید!).

مزیت این روش فرصت دیده‌شدن توسط مخاطبان جدیدی است که ممکن است تا به حال اسم شما به گوششان نخورده باشد. شما ترافیک ارجاع را دریافت خواهید کرد و شهرت نام تجاری‌تان به طور پیوسته با کار کردن با ناشران بزرگتر و بهتر، رشد خواهد کرد.

 

۳. بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه‌سازی موتور جستجو

 

بازاریابی محتوایی در سایت و خارج از سایت، سوخت قابل توجهی را برای شما فراهم می‌کند تا در جستجوها بیشتر دیده شوید. محتوای سایت، لینک‌های وارد شونده به سایت را جذب می‌کند، در حالیکه محتوای خارج از سایت به طور مستقیم لینک‌هایی را به وب‌سایت شما ایجاد می‌کند. هر چه وب سایت شما لینک‌های ورودی با کیفیت‌تر و ارزشمند‌تری داشته باشند، در موتورهای جستجو رتبه‌ی بالاتری به دست خواهد آورد. در واقع، در گزارش اخیر گوگل اشاره شده است که دو مورد از سه عامل رتبه بندی بالا در الگوریتم، محتوا و لینک‌های ورودی می‌باشد.

 

اما اجزای فنی بیشتری در مورد SEO وجود دارد که برای افزایش ترافیک ورودی از سمت موتورهای جستجو باید پیاده سازی کنید. این اجزا عبارتند از بهینه‌سازی سایت برای دستگاه‌های تلفن همراه، بهبود سرعت سایت و هدف قرار دادن عبارت‌های کلیدی استراتژیک. این استراتژی زمان‌بر است، اما با بیشترین بازدهی این زمان صرف شده را جبران می‌کند.

 

منبع:

https://www.chetor.com/6820-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%af%d9%81-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86-%db%b5-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d8%a7/